2009. aug. 12.

People Magazin interjúja Ashley-vel

5 KÉRDÉS ASHLEY TISDALENEK

Új albuma és filmje van piacon, a HSM "diákja" arról beszél hogy visszatér az eredeti Ashley-re ( a szó szoros értelmében!) és tartja a kapcsolatát a legjobb barátjával.

"Az anyukám rengeteget segített," meséli Tisdale, 24, akinek új albuma van, Guilty Pleasure, és az Aliens in the Attic filmben ragyog. "Ő jobban ismeri az ütemtervem, mint én!"

1. Kinek írsz a legtöbbet?
Valószínűleg Vanessának [Hudgens]. Arról smsezünk, hogy éppen mit csinálunk és hogy mikor leszünk együtt. De nekem még mindig szükségem van arra, hogy beszélhessek a barátaimmal a telefonon.

2.Jelenleg barna vagy. Mennyivel volt másabb szőkének lenni?

Sokkal jobban önmagamat érzem, mert természetes barna vagyok. De az, hogy barna vagyok valójában kihangsúlyozza a rockker énemet A vadabb oldalam.

3. Mi a legnagyobb divatbaki szerinted?

Olyan dolgok, amiknek neon szinük van. A legtöbbet barna,fehér és fekete ruhákban vagyok.
4.Mi van mindig a repülős kézipoggyászodban?

Melegítőfelső, zokni, egy könyv és egy kitömött állat(azaz plüssfigura!) - Build-a-bear. Szeretem az ablakhoz tenni és megpihentetni rajta a fejem.

5.Mi volt a legnagyobb "starstruck" pillanatod?

Az Angelina Jolieval való találkozás. Ez egy reptér közepén volt. Ő nagyon édes volt. Azt mondta, hogy Zahara imádja a HSM-es ruháimat. Teljesen kiborultam (jó értelemben.) Bébiszitterkedni akartam!

Forrás: X

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése