2009. jún. 29.

Interjú V-vel


Vanessa nemrég az Alloy.com-nek beszélt közelgő új filmjéről, a Bandslamról. A 20 éves színésznő a szédítő HSMbeli Gabriellától az egyhangó Sa5mmé vált és a legőrültebb rajongójával is találkozott. Lássuk csak!

Érzelmek nélkül megtanulni beszélni: "Ez eléggé kemény munka volt, mert én olyan szédítő személy vagyok és nevetek majdnem mindenen, tehát nekem ezektől mindentől tarzózkodnom kellett. Ez tudod mennyi mókával járt? Ő egy különböző személy, úgyhogy ez sokkal járt."

A falatozó bűnös örömében: "Szeretek hasábburgonyát megmártani egy tejturmixban."

A legőrültebb rajongó: "Valószínüleg Brazíliában lehetett. Visszamentem Los Angelesből Zac-kel, és ott egy biztonsági csapat állt minket körül, akik tartották kezüket." "Óh a mindenit, ez egy katasztrófa volt. Nevetségesnek tűntünk! Oké, amint besétáltunk mondtam, hogy semmi baj, nem kell csinálni ezt, ha egy csomó rajongó futva jön ki. Ez őrületes volt!"

New Moon szóbeszédek: "Ez teljesen hamis volt. Egyáltalán nem volt szó senkivel erről a filmről. Ez a semmiből jött. A testvérem a könyvek nagy rajongója, úgyhogy majdnem olvasta mindet és én jóban vagyok Nikki Reeddel, aki abban a filmben szerepel. Úgyhogy mesélt nekem erről, és én boldogan dolgoznék vele, de ez nem most fog bekövetkezni!


Forrás: X

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése