2009. jún. 23.

Vanessa felvette a boxkesztyűt


Tulajdonképpen mindenki vidám, aranyos, éneklő diáklányként ismerte meg miss Hudgenst. De most ezt a képet rombolja következő filmjében, a Sucker Punchban. Az akciófilm miatt kezdett Vanessa küzdősport-edzésekre járni."Egyáltalán nem félek. Teljesen izgatott vagyok! Nemrég kaptam kaszkadőrleckéket, amikből megtanultam, hogy hogyan kell helyesen ütni és rúgni és azokat az őrült dolgokat, amiket azelőtt nem tudtam."Még akkor is, ha gyakran izomláz gyötörte, látja, hogy szerepe meggyőzi majd kritikusait: "Mindenáron szerepelni akartam egy akciófilmben. De mások mindig azt mondták, hogy majd talán egy pár év múlva. Most úgy gondolom: "Pofára estetek!" Most saját akciófilmem van."Biztos vagyok benne, hogy Nessa az akciójelenetekben is fantasztikusan alakít majd!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése