2009. jún. 11.

Találkozás Nessával


Idézet. : "ma reggel repültem hogy NYba menjek, és találjam ki, hogy ki volt ugyanabban a repülőgépben én...? NO nem álmodsz. Vanessa személyében. Nekem be kell vallanom, hogy én vagyok a vilàgegyetem legszerencsésebb embere.De. 12 órakor megérkezett a repülőtére Montrealban, a poggyász felvételei után (és egy kevéset gondolkodtam, nem láttam Nessát Montrealban) a váró felé tartottam mielőtt beszálltam. 12:50 körül látok egy fiatal nőt, ahogy sétál előttem egy zsákkal, ami hasonló ahhoz, Vanessa ... suttogok az anyámnak, OMG. Vagyis gondolkodom Vanessa összeadok egy No viccelő én amíg meggyőzni az ez van.(Nem akarnék hülyének tűnni, ha ez nem lenne az: p) gondolkodtam mielőtt cselekedtem, azután úgy döntök, hogy elővigyázatosságból megyek a vécébe: p Úgyhogy odamentem a vécéhez és ahhoz, hogy úgy tegyenek, mintha mosnák a kezeiket, amik végignézik, ahogy az emberek elhagyják a vécét, (ahogy kifinomult: p lol) elso személy, nem Ness. úgy döntöttem, hogy egy keveset várok a személy ki hasonlított rá, azután egy másodika helyesen ír.


Ez úgy néz ki, mint Nessa, de arra számítok, hogy azt biztonságosan megközelítem, a személy mozog mellettem a tükör előtt és emlékszem a lélegzetemre.: O NESSA! azelőtt eltorlaszoltam azt néhány másodperc (normálisan lol) akkor veszem a mindkét kézben tanúsított bátorságomat és egy képet kérek tőle, mosolyog és azt mondja persze akkor, hogy vele veszek egy képet ( melyik kicsit homályos, mert remegtem a gondolatnál lény zárulj be ehhez annyira.hozzá fogom adni azt hát mert nem tudom tenni azt a számítógépre itt) Photo azt mondtam neki, hogy te nagy vagy, nem változtat meg semmit amihez nevet és hálát mond. , Azután úgy döntöttem, hogy távozom és visszatérek vissza az elmémbe a váróban. Vanessa akkor visszatért ül mellettünk a váróban, azután mi ugyanazt a repülést veszi.


Forrás: X

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése