2009. jún. 29.

V és a divat


Vanessa Hudgens szeret öltözködni.
A High School Musical színésznő szeret divatot kipróbálni és nem lenne blodog, ha napról-napra ugyanazt a felszerelést kellene hordania. {Nah de ki nem?:P}
Vanessa - ki Deborah Waknin Hollywoodi sztájlisztájval dolgozik - így nyilatkozott: "Örökké használhatom őt és én szerelmes vagyok belé! Teljesen megkap engem, mely igazán kemény, úgy gondolom. Én nem vagyok nagyon tipikus; szeretem a saját dolgomat. Nem vagyok azzal elégedett, hogy mindennap hordok egy pólót és egy farmert. Szeretem a divatot és szeretek játszani vele."
Vanessa a Britannia InStyle magazinnak a következőket mondta: "Amikor édesnek érzem magamat, a virágos ruhák felé hajlok. Időként a szoknyákért is vágyakozom. Máskor pedig sötét színeket akarok. Nem vagyok ribanc és a legtöbbször én öltöztetem magamat."


Forrás: X

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése