2009. júl. 3.

Everything I Own

A mai nappal megjelent Vanessa Hudgens, vagyis Sa5m feldolgozásában David Gates dala, az "Everything I Own" hivatalos videója a közelgő "Bandsalm" filmből.

Mindent, amim csak van

Sa5m:
Minden bajtól megvédtél,
Melengettél, melengettél
Tőled kaptam az életem
Engedted, hogy szabad legyek
A legszebb évek számomra
Azok voltak, mikor veled voltam
És…

Bármit odaadnék, amim csak van,
Feladnám az életem, a szívem, a házam
Mindent odaadnék, amim csak van
Csak hogy az enyém légy…
Csak hogy újra mellettem legyél

Mindent odaadnék, amim csak van
Csak hogy az enyém légy…
Csak hogy újra mellettem legyél

Tömeg:
Mindent odaadnék, amim csak van

Sa5m:
Mindent, amim csak van

Tömeg:
Mindent, amim csak van

Sa5m:
Mindent, mindent, amim csak van
Csak hogy az enyém légy…

Mindenki:
Mindent odaadnék, amim csak van
Feladnám az életem, a szívem, a házam
Mindent odaadnék, amim csak van
Feladnám az életem, a szívem, a házam
Mindent odaadnék!

Sa5m:
Hey, hey, hey, hey, hey, hey…
Mindent, mindent, amim csak van
Mindent, mindent, amim csak van
Mindent, mindent, amim csak van
Mindent, mindent, amim csak vaaaan…




Letöltöm
Forrás: X

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése