2009. júl. 21.

Interjú Gaelan-nel

Kétség sem fér hozzá, amint kijön a "Bandslam", Gaelan Connell sokak kedvencévé fog válni. Imádnivaló személyisége van, szégyenlős mosolya és hatalmas imádata a zene iránt. Az Alloy készített Vanessa Hudgens kollégájával egy interjút, amelyben több kérdésnél is szóba kerül az ifjú színésznő - ezeket ragadtam ki -, akiről egy igazán kedves, megmosolyogtató emléket kapunk - és láthatunk majd a filmben is!



Milyen volt megcsókolni Vanessát?
A csókjelenet az ötödik napon volt. Épp csak találkoztam Vanessával. Szeretem azt gondolni, hogy talán van egy kicsi belső Zac Efronom. Akkor kellett túlennem rajta, amikor nagyon ideges voltam -- az ujjaim egyszerűen megmerevedtek. Volt egy paparazzi a fán és próbáltuk letudni a jelenetet, és a kezeim a szünetek alatt megmerevedtek, és Vanessa kb. úgy nézett rám, hogy "Mit csinálsz?" Szóval jól ment - egyikünk sem evett mogyoróvajas kenyeret, vagy próbálta elszúrni a jelenetet. Egészen biztos vagyok benne, hogy nem volt túl sok színészkedés annál a résznél. Pontosan úgy viselkedtem, ahogy bármilyen félszeg tinédzser fiú, akinek le kellene ülni és megcsókolnia Vanessát.

Van valami vicces színfalak mögötti történeted?
Abban a jelenetben, amikor az anyukámmal beszélgetek, miközben zuhanyozok, fizettek az egyik kövérebb, idősebb stábtagnak, hogy álljon be alsógatyában a zuhany alá, én meg csináltam volna jelenetet, amikor ott ez a fickó és azt mondja, "Helló, mi a helyzet?", miközben mosta a haját, meg minden! Megvan róla a felvételük. Az a jelenet, amit New York City-ben vettünk fel, amikor Vanessa hátrafelé sétál és nekiesik egy fának - tényleg megtörtént! Nem volt előre megtervezve. Hátrafelé sétált, ő filmezett engem, én pedig őt, és aztán mondtam, hogy "Vanessa, állj meg!". De a következő dolog, amit tudok, hogy a földön nevetett. Nagyon jó volt beletenni a filmbe. Improvizációs ügyesség.


Mit csináltatok, amikor nem forgattatok?
Aly és Vanessa azt mondaná, hogy nagyon sokat vásároltunk, de én inkább kiszálltam, hogy mentsem a képemet a nyilvánosság előtt. A SXSW zenei fesztivál épp zajlott, és mi Austinban voltunk egy zenéről szóló filmet forgattunk -- nem találhatnál ennél jobb alkalmat. Elmentünk megnézni a koncerteket. Sok lézerharcot vívtunk egymással(lasertag) és Aly mindegyik alkalommal nyert. Szereti azt hinni, hogy azért, mert annyira jó, de az igazság az, hogy egy csomó szülinapi bulit akkor tartottak ott, és a játék felénél a gyerekek elkezdték felismerni, hogy Aly is játszik, elkezdték követni, szóval kilőtte a rajongóit és rengeteg pontot bezsebelt. Nevetséges volt. Volt ott egy csomó kisgyerek, mindannyian azt hajtogatták, hogy "Úristen!". Egyszerűen csak aznap iszonyú jó napja volt. Igazán vicces volt.

Milyen volt Bandslam meghallgatásod?
Will szerepéért mentem és a forgatókönyv első oldalával már végeztem, amikor a casting rendezője azt mondta: "Nem elég jól működik. Játszol csellón, szóval miért nem próbálkozol a csellista szerepéért?" Visszamentem és megpróbálkoztam a csellista szerepével, amit végül egy lánynak adtak. Az utolsó meghallgatásomon voltam, amin Todd is ott volt, játszottam a csellós dalomat, elég idegesen, ők pedig egymásra néztek és azt mondták: "Hát, ő elég fura. Miért nem próbáljuk ki Willként?" És megkaptam.


Forrás: X

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése