2009. júl. 4.

Hogyan kapta meg Blondie szerepét?



A "Beastly" forgatásán készült MTV interjúból több részélet is napvilágot látott már, most a 20 éves Vanessa Hudgensünk arról mesél, milyen volt a meghallgatás a szerepéért, és milyen volt bekerülni a “300” rendezőjének projektébe, amellyel minden bizonnyal távolabb kerülhet eddigi filmjeitől.

A “Sucker Punch” egy jogtalanul elmegyógyintézetbe zárt fiatal lányról szól, aki egy saját maga kreált fantáziavilágba menekül sorsa elől. Hudgens Blondie-t alakítja, aki egyike a főhősnő intézetbe zárt társainak.

V először beszélt a meghallgatásáról és arról, hogy landolt végül a szerepben - amit majdnem nem is kapott meg...

Mielőtt elment volna a meghallgatására, nagyon aggódott. “Megkaptam a lehetőséget a meghallgatásra... és komolyan, annyira féltem bemenni és megcsinálni a jelenetet, hogy kétszer is visszamondtam. Először azért, mert egyszerűen nem voltam felkészülve, másodszor pedig csak azért... nem volt egy túl jó nap... de utána végül bementem, és alig tudtam elhinni, hogy tényleg megcsináltam. És meglepően jól ment!”

A fiatal színésznő bevallotta, hogy már sok szerepért volt meghallgatáson, és azt is, hogy ezért a szerepéért is sokan voltak. “Mindenki bement és felolvasta ugyanazt a jelenetet.” - mondta, de túl sok konkrétumot nem árult el a jelenettel kapcsolatban.

De annyit még hozzátett, a film igazán “eltér a szokásostól”.

“Mármint, egy bordélyházban játszódik, és lesznek benne show részletek. És ez a jelenet egyike volt ezeknek.”



Forrás: X

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése