2009. júl. 23.

Parade interjú V-vel


Nessát nemrég utolérte a Parade magazin. Egy csodás fotósorozatot és egy cikket is köszönhezünk a lapnak, amit most itt el is olvashattok! A 20 éves színésznő többek közt elmesélte, mennyire beleszeretett a színjátszásba, hogy anyuját egyszer kirúgták miatta... és még rengeteg érdekes dolgot^^ Mire vársz még? Elgondolkodtató és tanulságos!
Olvasd el az interjút, mert kiderül néhány igazán személyes dolog is Nessáról, például:


Anyukája hogyan vesztette el az állását miatta: "Egyszer kirúgták miattam. Túlságosan sokszor hívtam munka közben, mert nagyon hiányzott. Akkoriban én annyira bátortalan voltam, hogy nem akartam elszakadni mellőle. A nonstop hívásaim miatt egy ponton sajnos felmondtak neki. Ez szörnyű volt."


Hogyan viselte a botrányos képei megjelenését: "Emiatt vagyok rendkívül őrzött. Megpróbálok előbb gondolkodni, aztán beszélni. Mert egy pici cédula is elég, hogy véget érjen a világ! Ez kemény. Egy falat emelek magam köré. De azáltal, hogy ezt teszem, megóvom magam. Megpróbálom élni az életem, azt tenni amit akarok és szabad folyást engedni minden másnak. Megpróbálom kihagyni az olyan blogokat, ahol rólam írnak. Mert ez az a hely, ahová a netesek összejönnek és bármit teszel, mindig lesznek kritikusaid, akik utálatosak."


Hogyan kapta el a színjátszás-őrület: "A szüleim rajongtak a Grease-ért, én pedig velük együtt néztem és megszerettem. Érdekes volt látni az embereket, ahogy eljátszák a történetet és énekelnek - izgalmas és más. A West Side Story az egyik kedvencem volt. A HSM volt a legjobb dolog ami valaha történhetett velem. Sikerült életre szóló barátságokat kötnöm. Életem leghihetetlenebb ideje volt."

Forrás: X

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése