2009. júl. 20.

Meeting


Ezúttal egy érdekességet hoztam!
A High School Musical sztárja Vanessa egyszer találkozott az akció hős Tom Cruise-al, akitől tanácsokat kapott!

" Tom édes volt, kedves fickó! Bámulatos ember, és felnézek rá! " - Mesélte az Acess Hollywood - nak!

Egy Spice Girls koncerten ismerkedtek össze, mégpedig Victoria Beckham által. Ott volt Tom Cruise felesége Katie, és a kislányuk Suri is, így Vanessa-nak volt alkalma Katie Holmes-al is beszélgetni. A színészetről és a hírnév kezeléséről beszélgettek.


(Forrás: -X - )

2 megjegyzés:

  1. Szia Szerki! Látom nem olvastad az e - mail -t, amit kültem pár napja a wildcats14@citromail.hu - ra! Mégegyszer szeretnélek megkérni, hogy ha egy az egyben másolsz ki bejegyzéseket az oldalamról, tedd már meg hogy feltüntetsz forrásként, vagy kérd el, mivel minden amit az oldalamon találsz, SAJÁT FORDÍTÁS!!! Azért mondom, mert pl. ez a bejegyzés is másolás, meg már észrevettem korábban is, hogy még a cím is ugyan az! Hátha van olyan olvasó, aki a te és az én oldalamra is jár, ne keljen már kétszer ugyan azt, és ugyanúgy elolvasnia!Gondolom te legalább annyit dolgozol ezzel a lappal, mint én az enyémmel,úgyogy kérlek NE másolj ennyire!!!!!!! Te se szeretnéd látni, ha kimásolnák a bejegyzéseidet! Amúgy szép az oldalad, továbbra is látogatom majd! szia!

    VálaszTörlés
  2. Szia Funfan!

    Bocsi,hogy nem olvastam el a levelet csak tudod nincs mostanában valami sok időm.
    Kérlek ne haragudj rám!Ha kell akkor visszamenőleg is kiírlak a forrásokhoz!És tényleg nagyon gyönyörű az oldalad!Ha ezentúl hozok az oldidról valamit tényleg csak forrással fogom ÍGÉREM!Tényleg nagyon sajnálom azt ami történt és a jövőben figyelni fogok erre!

    Én is naponta többször benézek az oldaladra és tényleg gyönyörű.

    Remélem tényleg nem haragszol!Bocsánatot kérek érte!

    Kellemes napot!Szia!

    UI:Tudom,hogy ez most így egy kicsit hülyén jön ki,de cserében nem lennél benne?Ha nem az se gond.

    VálaszTörlés