2009. júl. 1.

Szereti összekavarni a dolgokat


Vanessa Hudgens a "Beastly" forgatásán Montrealban szakított egy kis időt arra, hogy leüljön beszélgetni az MTV riporterével, és eközben rengeteg témát érintettek. Szó esett természetesen most készülő filmjéről, de előkészületben lévő mozijáról is, amiről Nessa szintén kitörő örömmel beszélt.

Miért is ne tenné? A "Sucker Punch"-ban megtalálta azt, amit már régóta nagyon szeretett volna véghez vinni, ráadásul Zack Snyder direktori keze alatt teheti meg mindezt szeptember 10-től, Kanada másik oldalán, Vancouverben.

Rettentően izgatott vagyok! - mondta Hudgens. Amikor olvastam a projektről, úgy voltam vele ‘nagyszerű lenne, de nem fog megtörténni’... de most mégis! A nagy vonzerő Hudgens számára pedig igazából maga a rendező. “Ez megtiszteltetés, hatalmas rajongója vagyok a munkájának.”

A “Sucker Punch”-t illetően Snyder újra a védjegyévé vált fantasyt és akciót fogja egyesíteni egy fiatal lányról szóló történetében, akit mostohaapja egy elmegyógyintézetbe csukat. Azért, hogy túlélje új helyzetét, a lány a saját maga által megteremtett fantáziavilágába menekül. Mindez elég ártatlannak tűnik addig, míg a képzeletbeli hely nem válik egy eszközzé, amit szökési tervének megtervezésére használ.

Hudgens mellett szól, hogy rendkívül izgatott új lehetőségével kapcsolatban, maga mögött hagyni “High School Musical”-es gyerekimázsát. “Olyan ember vagyok, aki nem elégedett ugyanazzal a helyzettel hosszútávon, szeretem összekavarni a dolgokat és megmártani a lábamat más dolgokban is.” - árulta el.

Amikor megkérdezték tőle, hogy mit preferál, amikor színészi lehetőségek után néz, Hudgens megmutatta sokszínűségét. “Ez az amiért most egy romantikus fantasy filmet csinálok... és utána akciófilmet... és előtte egy musicalt volt. Szóval az akciófilmeket határozottan meg akarom majd újra ízlelni.”


Forrás: X

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése