2009. júl. 2.

Exkluzív!

Az EW.com készített Ashleyvel egy interjút, melyet most itt elolvashattok.

A legfontosabb dolog emlékezni Ashley Tisdale második albumára, a Guilty Pleasure-re, bizony az a HSM csillag valójában 23. életévében jár. "Hey, ez nem rossz, hogy fiatalnak nézek ki" mondja nevetve. "Jó genetikát örököltem, azt kell mondjam." Egy exkluzív zeneszámmal most elérhető az iTunes-on - "Overrated" megjelöli három dal közül az elsőt, amit július 28. (az album debütálásának napja) előtt digitálisan kibocsájtottak. - Ashley azt is reméli, hogy ezzel jó esélye van arra, hogy a háta mögött hagyja a Disney-s kislány szerepét. "Úgy gondolom ennek az albumnak egy elég erős túlélés érzéke van minden dalában, és ez valami, amihez vonzódom," mondja Tisdale. "Erős személy vagyok.Pimasz és egy picit aggódó néha. Megpróbálom megmutatni egy másik oldalam, amit az emberek még nem láttak. Úgy vélem az emberek úgy láűtnak engem, mint Sharpay a HSM-ből, ami jó - de ez egy másik része Ashley-nek és ez valójában keresztülmegy az albumon. Felnövök. Ez az, amit érzek valójában az albumról. Nem vagyok többé fiatal.23 éves vagyok, majdnem 24, ez visszatükrözi a helyet, ahol most járok az életemben."

Tisdale elmondása szerint ő elég bonyorult volt minden szempontból az album termékeit illetően, a gitártól a kissé ipari hangzás (Lady Gaga egy inspiráció) sok volt az írói eljárás. "Feltétlenül olyan albumot akartam, amit hallgatnék," mondta. A kedvenc száma a "What If" címet viseli, mely együttmőködött az American Idol szakértőjével Kara DioGurardi-val, akiről Tisdale úgy gondolja "egy tehetséges személy, aki tudja mit csinál." "A What If volt az utolsó dal, amit felvettünk, és úgy éreztem ez a legszemélyesebb. Sebezhetővé tesz, úgy gondolom, mindenkinek aki meghallgatja. Nem akaro kspeciálisan beszélni, de ez a dal arról szól, amikor kapcsolatban vagy, és veszekedni kezdtek, te örökké hajlandó vagy megpróbálni megmenteni a kapcsolatotokat. Hajlandó vagy azért tenni, hogy a dolgok jól működjenek - de a másik személy mindig hajlandó elmenni. Szóval a nap végén, ezek nélkül, ha szükségem lenne rád, ittmaradnál értem?"

Tisdale elfoglalt nyara folytatódni fog, előtérben a színészettel Július 31-én kibocsájtásra kerülő természetfölötti családi akció filmben az "Aliens in the Attic"-ben. De sajnos, valaminek ellenére valójában ez a produkció a HSM 4 idejében kezdődött, bizonygatta magát és szereplőtársait, hogy az első három film utántól nem fog részt venni benne. "Nincs semmink, amit ezzel kezdeni tudunk," mondja, tréfának vette a javaslatot, hogy a régi csomag háttérbe kerül rövid szerepbe energiáért. "Úgy gondolom, hogy ez a fő szereposztás nélkül igazán furcsa volna," mondja. "Nem tudom, hogy tudnám-e ezt csinálni. Lediplomáztunk. ez egy csodálatos élmény volt, de úgy gondolom, mi mindannyian csinálnuk valamit, a saját dolgainkat, és mindig továbbmegyünk." Erről a továbbálásról Tisdale tudja, hogy az ő hatalmas kihívása ebben a pillanatban. Amíg ő azt mondja, hogy ő "eléggé halad" az idejében a Disney rendszerben, "mindig nehéz megcsinálni azt a bizonyos átmenetet a karrieredben [érettebb témába]. Ez az ahol most vagyok. Nincs szabály arra hogyan teszed meg ezt a lépést, csak át kell esned rajta, és kövenek kell a megérzéseidet. Ez minden, amit csinálni akarok, és remélhetőleg nagyon jól fog sikerülni."

"Remélem, hogy inspirálom az embereket, hogy hatással vagyok rájuk," mondja. "Túlélem az álmaimat és imádom, amit csinálok. Nagyon normális is vagyok - Jártam általános iskolába, dolgoztam ruhaboltokban, szóval én tényleg szeretném megihletni az embereket, és azt mondani, szeress, hiszen bármi történhet. Csak hajrá! Sosem gondoltam olna, hogy valaha albumot készítek. Szerencsére a HSM minden ajtót kinyitott számunkra, és én nagyon szerencsés és hálás vagyok ezért."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése