2009. júl. 17.

A&V interjú



Az első közös interjú, ami megjelent a "Bandslam" New York-i sajtótájékoztatójáról, az Access Hollywood beszélgetése, a két főszereplőnővel Aly Michalkával és Vanessa Hudgens-szel.

A videót, amelyben ugyan először inkább Aly fejti ki a véleményét, később már csak a barna hajú szépség kapja a kérdéseket, külön megnézhetitek a lentebb található linkre kattintva.

Amikor gimnáziumba jártatok – azok az évek mindenkinek nehezek – biztosan megtapasztaltátok, hogy milyen egy pom-pom lány vagy együttesbeli tag élete, milyen népszerűnek lenni…
Aly
: Magántanulók voltunk, szóval ilyen szempontból szerencsénk volt. De máshogy is tudunk azonosulni a karaktereinkkel, például Charlotte az énekes, tehát ehhez hozzászoktam már, a húgommal együtt kerültünk reflektorfénybe, nem lehetnék boldogabb. Charlotte nagyon magabiztos, és imád dalszöveget írni, és ebbe teljesen bele tudom élni magam.
Vanessa: Én még suliba jártam általánosban, elég fiatal voltam, de nem tudom elképzelni, milyen barátok nélkül.

Mint együttes, játszottatok hangszereken is?
Aly
: Igen.
Vanessa: Megtanultam a dobolás alapjait, és emlékszem, hogy pár srác megdicsért, kérdezték, hogy játszottam-e korábban, mondtam, hogy nem. De jó móka.
Aly: Ez cool, mert ezzel rájöttünk, milyen fontos minden egyes tag, és hogy az együtteshez egy csapat kell. Gitár vagy dob nélkül nem teljes a banda. A csoportban minden egyes embernek külön feladata van. A forgatáson nagyon jól éreztük magunkat, számokat cseréltünk, Rock Band-et játszottunk Gaelan lakókocsijában. Mindenki jól érezte magát.

Milyen volt Gaelan-nel dolgozni?
Aly
: Ő nagyon jó fej, vicces, élettel teli, és ő tényleg Will. Gaelan és Will keveréke, de nagyon sok közön tulajdonságuk van. De ő vicces, és nagyon egyéni. Nagyon szeretem, jól éreztük magunkat együtt. És teljesen normális, nem befolyásolja a szakma egyáltalán. És egyáltalán nem tudja, mennyi lány szereti őt, mennyien akarják az aláírását a pólójukra.
Vanessa: Imádnivalóan bolond. (Adorkable: adorable = imádnivaló, dork = bolond)
Aly: Igen, imádnivalóan bolondos, ezt még te mondtad, ugye?
Vanessa: Igen.
Aly: Mindig így hívtuk.

A gimnazisták kegyetlenek tudnak lenni, ha versenyeznek egymással. Van egy ilyen jelenet a filmben is.
Aly
: Igen, nagyon jó pillanat volt, kicsit rekedt volt a hangja [Willnek], mindenképp be akarta bizonyítani, hogy népszerű, és hogy saját bandája van, az I Can’t Go On, I’ll Go On. Akkor nagyon magabiztos, nem érdekli, mit gondolnak róla, 'bebizonyítom, hogy tudok valamit'.

Mi a következő projektetek?
Vanessa: Most egy Beastly című filmet forgatok, a Szépség és a Szörnyeteg egy modern változatát. Kicsit szélsőségesebb, szexibb, de nagyszerű szerelmi történet. Utána a Sucker Punch című filmet forgatom, akciófilm lesz, és Zack Snyder rendezi. Már várom, szexinek kell lennem benne.

Azt olvastam, hogy kétszer mentél meghallgatásra. Az első nem sikerült?
Vanessa: Nem, nagyon izgultam a meghallgatáson a jelenet miatt, mert nagyon elrugaszkodott volt, bordélyban játszódik. Nagyon izgultam, úgyhogy párszor elhalasztottam, de aztán összegyűjtöttem a bátorságot, elmentem, és utána nagyszerűen éreztem magam.

Izgulsz, hogy a 300 és a Watchmen rendezőjével dolgozol együtt?
Vanessa: Nagyon. Az egyik nagy álmom, hogy akciófilmben szerepeljek, és az, hogy végre erős, szexi nő lehetek, nagyszerű, alig várom, hogy lövöldözhessek már.



Videó: ITT.

Forrás: X

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése