2009. máj. 9.

Saturday Night hasábjain


Saturday Night Magazin: Reflektorfényben a mostani tiniklasszis, High School Musical Ashley Tisdale gyorsan átment Disney Channel kedveskéből hollywoodi It girlbe. Most két további High School Musicales folytatás után körülveszi saját produkciós cége és virágzó zenei karrierje, Ashley Tisdale hivatalosan is feljött és könnyen felülmúlja a "20 Rising Stars Under 30" (20 Felemelkedő Sztár 30 után) listánkat. Ezen a nyáron Tisdale csillaga egy kicsivel fényesebb lesz második albuma kibocsájtásával a "Guilty Pleasure"-rel június 16-án (USA-ban), és új filmjével az "Aliens In The Attic"-kel pontosan július 31-én. Soha nem "veszi magát túl komolyan", de Tisdale bebizonyítja, hogy túl lehet élni az elutasítást, a Hollywood-i szóbeszédkavargást és a szívfájdalmakat, de a legfontosabb, hogy az élet a High School Musical után van.

Az albumod június 16-án jön ki. Mit tudsz erről elmondani?
Az albumot Guilty Pleasurenek hívják. Négy dalt együtt írtam a szerzővel. 25 dalt vettünk fel,de az albumra csak 14 kerül fel. Pontosan tudtam, hogy mi az amit akarok, és addig nem áltam meg míg nem éreztem tökéletesnek. Szívem-lelkem beleadtam ebbe az albumba. Van sok szakítós dal. Sok dolog van amin keresztülmentem, ezért szeretem a művészetet ami az életet utánozza.

Miért az a címe, hogy "Guilty Pleasure"?
Az egyik dalt hívtam "Guilty Pleasure"-nek amit végül nem tettünk fel az albumra. Én meg pont azt gondoltam,hogy ez oylan nagyszerű cím volt. Szeretek gúnyolódni magamon, és nem is veszem túl komolyan magam, szóval remélem a bűnös örömöd vagyok.

Ki az a néhány ember aki zeneileg hat Rád?
Szeretem Pinket, Katy Perryt, Stinget, Pat Benatart. Mindenfajta zenét szeretek és úgyérzem befolyásolnak is engem. A rock egy részem, mindig is nagy The Used rajongó voltam, meg Chemical Romance, Taking Back Sunday és egykoron Boys Like Girls, és azt gondolom,hogy ez a második albumomat nagyben befolyásolta.

Látsz újabb részt a High School Musicalből a közeljövőben?
Hallottuk,hogy lesz High School Musical 4, de mi már nem csináljuk.

Hát rengeteg kérdés van még, de ennyit fordítottam csak le. Köszönet a forrásnak: at.org.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése