2009. máj. 8.

V az Ellen Show-ban


Tegnap adták le azt az adást az Ellen Showban, ahol Vanessa volt a vendég. A teljes beszélgetés már felkerült a netre, és még ezen kivül egy képet is láthatunk. Jó kis műsor lehetett ^^

A fellépéséről a 2009-es Oscaron: "Nagyon ijedt voltam. Az egész nagyon ijesztő volt, ugyanis készen álltál, minden normálisnak és nagyszerűnek tűnt, pont úgy, mint egy normális díjátadónál. Aztán oda értél, láttad a szobrokat, és azt kérdezted "Komolyan itt vagyok?!". Elkészülni a showra, meg a színfalak... Sajnáltam magamat, mert magas sarkút viseltem, és nem akartam kimenni, és lemenni a lépcsőn Brad Pittel és Angelina Jolieval szemben, félmesztelnül egy balett tikóban és egy kalapban. Ez egy nagyon ijesztő szituáció, amit senki sem akar átélni. De mégis nagyszerű volt, hiszen a legtöbb dolog kielégítő volt"

A Twitterről: "Nekem nincs ilyenem. Vannak, akik úgy csinálnak, mintha én is fent lennék, és azok a valakik azt írják, hogy Zac szerzett nekem egy bowling pályát. Az emberek őrültségeket beszélnek..."

Az új filmjéről, a Bandsalmről: "Nagyon vicces volt. Ő sokkal darkosabb és befelé fordulósabb. Sa5m, az 5-ös néma. egy Flying V-vel kellett fellépnem, és játszanom rajta. Megtanultam, hogyan kell azt a részt eljátszani. Sajnos, ez az egyetlen dal a filmben, amit én is el tudok játszani."

>> vid.: ELLEN SHOW

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése