2009. máj. 12.

Trace Cyrus rácuppant Nessire


Nessinek milliószámra becsülhető férfirajongója(is) van, és igen sokan örülnének ha ilyen barátnőjük lehetne mint Ő. Miley Cyrus testvére, Trace Cyrus sem gondolkodik másképpen. A Német Bravonak elmesélte,hogy mit is érez Vanessa iránt: "Vanessa az enyém! Tiszta szívemből szeretem!" Habár hozzátette,hogy semmi sincsen közöttük: " Egyszer találkoztunk egy rendezvényen. Sajnálatos módon, Zac is ott volt." Zacet sem hagyhatta szó nélkül: " Ő nem verseny számomra. Zacnek figyelni kellene rám. De most őszintén....nézzünk már rá...aztán meg rám!" ...."Van egy ötletem,hogy hogyan raboljam el Vanessát. A testvéremmel Mileyval megszerveztetek egy találkát. Aztán Vanessa ráébred,hogy én vagyok a nekivaló!" Végül így zárta a nyilatkozatát: "Emellett, sokkan jobban mutatna az én karjaimban". Háth egóban nem szenved ez a gyerek az biztos. xP Még hogy Zacnél jobban néz ki :D Jesszus xP Nessnek sose kellene szerintem Trace. Azért hogy néz már ki? :S Szerintem ronda xP És tranessa úgyis ronda név lenne :D Hol él ez? :D Zanessa űberelhetetlen és szétszakíthatatlan =) szerintem *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése