2009. máj. 10.

Nessa és a csókók...


Vanessa a Dish Dragnek elárulta,hogy milyen élmények fűzik őt az első igazi csókjához. "Az első igazi csókot 15 évesen kaptam. Rossz, rossz dolog. Nem jó. Nem tudod,hogy mi történik, és olyan kínos az egész, egyszerűen szörnyű."-árulta el a csinos lány.

Ez eset előtt,még 5.-es korában egy majdnem csókjáról így beszélt: "Az első majdnem csókom nagyon bizarr volt. A barátaim arra bátorítottak,hogy csináljam az én.....hát akkor úgy hívtam,hogy a barátom....és ők azt akarták,hogy tegyük meg és én halálosan féltem. Totálisan berezeltem."


I:Mi a helyzet a kamerák előtti csókokkal? Speciál az új filmjében a Bandslamben? Kényelmesen érezte magát?


V: Olyan kényelmesen próbálom ahogy csak tudom. Elég fura érzés,hogy mindenki téged bámul, eléggé kényelmetlen...de hé, ez OK. Ez a filmünk iránti szeretetért van!


I: Gaelan Connell az új csókpartnere a Bandslamben.


V: Ő egy jól csókoló srác.-mondta mosolyogva. - "Azt hiszem mindketten mogyoróvajat ettünk mielőtt csókoloznunk kellett.


I: Voltak csókbakik a forgatás alatt?


V: Igen. Minden alkalommal, amikor Gaelan-nel kellett csókolozni, akkor mihelyst befejeztük máris jobban lettünk. Blaaah."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése