2009. máj. 5.

Beastly hírek


Találtam egy oldalt, ahol el lehet olvasni a Beastylt - persze angolul. (link) Gondoltam lefordítok belőle egy részletet, de mivel nem volt kedvem keresgélni, hogy most melyik lenne a jó rész, úgy döntöttem lefordítom a könyv hátulján lévő kis leírás szerűséget:"Egy vadállat. Nem egészen farkas vagy medve, gorilla vagy kutya de egy szörnyű új élőlény, aki felegyenesedve jár - egy élőlény agyarakkal és karmokkal akinek minden pórusából szőr nő. Szörnyeteg vagyok.Azt hiszed tündér mesékről beszélek? Semmiképpen. A helyszín New York városa. A történet most játszódik. Ez nem alaktalanság, nem betegség. És én így fogok maradni örökre -romosan- hacsak meg nem töröm a varázst.Igen, a varázst, amit az egyik boszorkány az Angol osztályomból bocsátott rám. Miért változtatott engem vadállattá, aki nappal rejtőzködik és éjjel portyázik? Elmondom neked. Elmondom milyen volt Kyle Kingsbury -nek lenni, a fiúnak, akiről azt kívánod bárcsak ő lennél, sok pénzel, tökéletes külsővel, és tökéletes élettel. És aztán elmondom hogyan lettem tökéletes... vadállat."
Én már nagyon kíváncsi vagyok, remélem kiadják itt MO-n is, vagy valaki lefordítja *.*


Más: nem ide tartozik, de ennek nem akartam új bejegyzést csinálni, ez csak pár sor. Szal Június.07.-én lesz megtartva a "Time for heroes" rendezvény, amire Nessi is el fog menni, ugyanis meghívott vendég. Izgatottan várjuk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése