2009. máj. 16.

"Mi a helyzet?"


Az első vendégünk a High School Musical filmek főszereplője, a következő munkája a Bandslam, üdvözöljétek Vanessa Hudgens-t!

Szia, hogy vagy?

Ez a kedvenc számom!

Tudom! Hallottam ezt a számot a fejedben.

Igen, ott maradt.

Biztos voltam benne. Jó szám.

Igen, az.

És éjszaka is állandóan ez megy a fejedben?

Mindig hallom a boom boom boom-ot, nem tudok aludni.

Én Flo Rida Low című számától nem tudtam aludni egy ideig, mindig a Low-t hallottam. Szóval gratulálok, Zac legutóbb beszélt az eljegyzésről, gratulálok hozzá!

Nem is.

Nagyszerű, fantasztikus.

De komolyan, mikor lesz a nagy nap?

Nem.

Nem?

Nem.

Nem tudjátok?

Nem.

Biztos? Legutóbb azt mondtad, hogy jól csókol, meg ilyenek. Arra gondoltam, hogy lehet, hogy itt szeretnéd megosztani ezeket a dolgokat, hogy bízol bennem annyira, hogy több mindent mondasz nekem, meg mindenkinek.

Nem igazán. De tényleg szeretlek.

Köszönöm, én is. És aranyos pár vagytok, tényleg. Ő kedves srác.

Igen.

Leslie azt mondta, hogy annyira valóságos, hogy el sem hiszed. Annyira őszinte és kedves. És imádnivaló. Szóval egyébként édes pár vagytok.

Köszi.

És milyen érzés volt fellépni az Oscar Gálán?

OMG. Nagyon féltem. Ijesztő volt, ugyanolyan volt a felkészülés, mint bármelyik másik díjátadóra, és akkor meglátod a szobrokat, és azt gondolod: tényleg itt vagyok? És amikor a show-ra készültünk a színpad mögött, kiborultam. Magassarkúban voltam, és nem akartam legurulni a lépcsőn Brad és Angelina előtt szinte félig meztelenül egy cilinderrel. Ez ijesztő. De akkor is nagyszerű volt, az egyik legemlékezetesebb esemény az életemben.

Tehát ez járt a fejedben mielőtt színpadra léptél?

Igen.

És elmúlt, amikor – mert voltam már ilyen helyzetben, kiborulok, persze, de ki akarok menni oda, és akkor kitisztul a fejem.

Igen, ez nagyszerű, ezzel megünnepeltük, amit eddig elértünk, és ez hihetetlen, elképesztő felajánlás.Mind fantasztikusak voltatok.

Köszi.

És nagyon tehetségesek.

Köszi.

Szóval most beszéljünk a Twitterről. Zac azt mondta, neki nincs. Neked van?

Nincs Twitterem, valaki a nevemben ír Twitteren, és nemrég valaki elmondta nekem, hogy aki a nevemben ír, azt írta, hogy „Zac vett nekem egy bowlingpályát”. Ezzel már nem tudtam mit kezdeni.

Bowlingpályát?

Igen. Az emberek őrültségeket beszélnek ott.Sajnálom, azt hittem, jó móka.

Sajnálom. Őrület, hogy az emberek a nevedben írogatnak.

Tudom.

És nagyon sokan olvassák őket. Nos, nekem van Twitterem, és most küldök egy üzenetet. Andy, írd ki, hogy Vanessa Twitterei nem igaziak! Mindenképp meg kell tudniuk! Nem tudom, csak beszélek, ő meg begépeli.

Ez jó.

És az emberek megkapják az üzeneteket. Akarsz valamit rajtam keresztül üzenni?

Mit mondjak?

Bármit mondhatsz.

Jó, akkor mondjuk azt, hogy „Mi a helyzet?”.

Vanessa mondja, „Mi a helyzet?”! És ezt rögtön megkapják az emberek, ez a cool benne.

Így van.

De attól még a jó öreg telefonon szeretek inkább beszélgetni.

Így van.

Igen, így sokkal jobb. Egyszer az összes talk show-t közvetíteni fogják Twitteren. Kiírhatom, hogy épp táncolok. Oké, most beszéljünk a Bandslamről, az új filmedről.

Nagyon jó móka volt, hogy végre lehetőséget kaptam, hogy egy másik karaktert játszhassak, aki sokkal darkosabb és befelé fordulóbb. Ő Sa5m, az 5-öst nem ejted. A végén gitározom a színpadon.

Tényleg? Te játszol?

Igen, megtanultam gitározni a szerephez. Sajnos az a dal, amit a filmben éneklek az egyetlen, amit el tudok játszani, de az is valami, nem?

Igen, engem ez mindig tiszteletre késztet, mert fájnak tőle az ujjaid.

Iszonyú bőrkeményedéseim lettek tőle.

És mindig máshogy kell mozgatni a kezed.

Az én kezem kicsi, úgyhogy őrült dolgokat csináltam az ujjaimmal.

Nos, engem tiszteletre késztet, és gondolom, a meghallgatás is nehéz volt.Igen, az vicces volt. Bementem, és teljesen elfelejtettem, hogy el kell énekelnem egy dalt, kérdezték, hogy mit akarok énekelni. És akkor azt mondtam, hogy upsz. Mondták, hogy kísér valaki zongorán, és van háttérzenéjük pár számhoz. Kiválasztottam a Rehab-et. Elénekeltem, mondták, hogy cool, más a hangod most.

Ez nagyszerű. Szóval Amy Winehouse Rehab-jét énekelted? Akarsz énekelni belőle egy kicsit?

Rehab!

Ez nem is így van. A dalban nem így van. Nincs köze az eredeti dalhoz. Tisztázzuk a pletykát a hihetetlenül hosszú nagylábujjadról, mert nem látok semmit rajta. De egy pletyka szerint hatalmas nagylábujjad van.

Nem is olyan nagy! Nemrég voltam pedikűrösnél, mert gondoltam, hogy meg fogod ezt kérdezni.

Nem, ez teljesen normális.Látjátok?

Teljesen átlagos.

És a másik?

Ugyanolyan!

Oké! Akkor hogy indult el ez a pletyka?

Azt mondtam, jól tudom irányítani a lábfejem, fel tudok venni dolgokat, és… nem tudom. Majomlábam van.

Fel tudsz venni dolgokat a lábujjaiddal?

Ezt nem mondtam.

Az előbb mondtad!

Tudom, igen.

Ó, fáradt vagyok. Oké. Szóval fel akarsz venni valamit a lábujjaiddal? Vagy nem? Írd ki, hogy Vanessa fel tud venni dolgokat a lábujjaival. Kész egy kis vizet, Vanessa? Most szünet következik, aztán fontos dolgokról fogok kérdezni, amire akarsz válaszolni. Rögtön jövünk!


Ha nem városban lennénk, mi kapná el?

Egy medve?


Nem tudtak volna nagyobb gitárt adni neked?

Normális méretű gitár volt.

Tényleg?

Igen.

Nem tudnának kisebbeket gyártani?

Mini gitárt.

Azon tudnál játszani.Most vettél új házat magadnak, ugye?

Igen.

És hol van pontosan? A domboknál (Hollywood Hills), ugye?

Igen.

És ott sok a vadállat? Lehet ijesztő hangokat hallani éjszaka?

Láttam egy szarvast.

Szarvast?

Aha.

Vigyázniuk kell, nehogy elkapják őket.

Például egy prérifarkas?

Valami, ami még félelmetesebb. Úgy értem, ha nem városban lennénk, mi kapná el?

Egy medve?

Az biztos elkapná.

Igen!

Jó volt.

Vadász?

Igen, szörnyű lenne, ha egy vadász lenne a városban. De milyen állat menne biztosan utána?

Erdei állat?

Igen, lehet.

És nem csak a szarvasoknak kell félniük tőle, hanem a fiatalembereknek is.[*szerk - a cougar szót azokra az idősebb nőkre is használják, akik bolondulnak a "friss húsért" :)]Puma!


A vidit mégegyszer megnézheted itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése