2009. máj. 27.

OK! hasábjain


A még csak 23 éves Ashley Tisdale már elért egy olyan szintet a sikerben, amiről a legtöbb sztár csak álmodik a karrierjében. Tisdale olyan munkákat tudhat magáénak, mint a High School Musical nagysikerű filmek, egy főszerep a hamarosan megjelenő Aliens in the Attic-ben és a második szóló albuma, a Guilty Pleasure, ami június 16-án jelenik meg.


Hollywood és a soványság: "Világ életemben sovány voltam...Nem szeretem ezt a fajta alkatot. Szeretem az idomokat - az sokkal szebb. Ránézek Jessica Alba-ra és arra gondolok, hogy fantasztikus alakja van. Úgy gondolom a nőknek így kéne kinézniük."


Ashley evési szokásai: "Imádom a sültkrumplit és a kenyeret és amikor turnén vagyok McDonald's-os kajákat eszem. Otthon szeretek főzni. Szeretem az omlettet reggelire. A napot edzéssel kezdem, szóval pótolnom kell a szénhidrátot és a fehérjét. Szeretnék egy kicsit izmosodni."


Az új albumáról, a Guilty Pleasure-ről: "Élesebb, rockosabb...Nagyon sok szakításról szóló dal található rajta, a tapasztalataimból merítve. A legszemélyesebb a What If, amit az American Idol-ból gyűritagként ismert Kara DioGuardi-val írtam. Arról szól, amikor egy kapcsolatban vagy és azt mondod, 'Ha tényleg szükségem lenne rád, valóban itt lennél?'"


Egy kis segítség a barátoktól: "Fontos, hogy legyenek barátnőid, mert a fiúk csak jönnek és mennek. Nagyon sokat vagyok együtt Miley Cyrus-szal és Vanessa Hudgens-el, filmet nézünk vagy zenét hallgatunk, mint Pink 'So What' című száma és Britney Spears 'Out From Under'-je. Ez nagyon sokat segít nekem. Miley nagyon édes. Igaz maradt magához és felnézek rá. Ő mindig itt van, hogy meghallgasson."


Az ideálja: "Nagy romantikus vagyok, szóval szeretem az olyan fiúkat, akik szintén romantikusak. Szerintem fontos, hogy legyen valaki, aki mellett magad lehetsz. Egy olyan fiúra van szükségem, akivel nyugodtan lehetek melegítőben, smink nélkül és így is kényelmesen és szépnek érzem magam. Valakire, aki megbízható."


Ashley álomkollégája: "Nagy rajongója vagyok Kate Hudson-nak, Goldie Hawn-nak és Cameron Diaz-nak. Ők erős, független nők. Imádnék velük dolgozni."


Az egész interjúért, részletekkel Ashley edzéstervéről vedd meg a magazint az újságárusoknál. (vagy várd meg amíg lefordítom XD)


Képek az újságból itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése