2009. ápr. 14.

Jó ez így,nem baj!

It's Alright,It's Ok/JÓ EZ ÍGY, NEM BAJ

Azt mondtad,
Nincs rá szükség,
Hogy beszéljünk róla, Mert már túl késő,
Tenni valamit,
És lassan,
de Elfogadtam.
Nem nézek vissza,
Nem fogom megbánni,
Megtalálom az utamat,
Össze vagyok törve,
De még mondanom kell valamit:

Jó ez így, nem baj,
Jobban érzem magam nélküled,
Nincs bocsánat,
Jó így, nem baj,
Ne törődj azzal, hogy mit csinálok,
Nem érdekel, mit mondasz
Nem fordulok vissza,
A minket összekötő híd, leégett,
Erősebb vagyok most,
Jó így, nem baj,
Jobban érzem magam nélküled,
Nincs bocsánat.

Csak játszottál velem,
Majd elhagytál,
A szerelmed semmi más nem volt, csak játék,
Egy képmutató szerep,
Elvesztetted a kontrolt, de
Én nem tudtam segíteni, annyira Mélyre zuhansz,
De most már tisztán látom:

Refrén

Ne vesztegesd rám a hamis könnyeid,
Tartogasd másnak,
Ehhez már túl késő,
Az én ajtóm beárult előtted.

Forrás: X

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése