2009. ápr. 19.

StyleList interjú

Ashley újabb kulisszatitkokat oszt meg az albumával kapcsolatban.

StyleList: Mik a kedvenc dalaid a CD-ről?(Guility Pleasure)
Ashley: Az It's alright, it's okay" az egyik kedvencem a dalok közül. Szeretem a szakítós számokat! És a "Masquerade" (Hm, ez a számcím nekünk is új, nem?) teljes egészében szerepjáték-ez az egyik erőteljesebb szám a dalok közül.-, Szeretem az erős nőket, és ez az erő mindvégig ott van számokban.

StyleList: Mondj egy párat a bűnös szenvedélyeid közül!
Ashley: Jegeskávé. Kedvenc italom. Szeretem még a Full House részeit, valamint Perez Hiltont!

StlyeList: Miért festetted vissza barnára a hajad?
Ashley: "visszatértem a sötét hajszínemhez, mert 23 éves vagyok. Felnőttem. Itt az ideje a komolyabb szerepeknek. Ez az öltözködési stílusomra is hatást gyakorolt. Sokkal jobban előnyben részesítem a kifinomultabb öltözködést, amilyet a Lorick is képvisel többek között. (Lorick egy New Yorki divatbolt)

StlyeList: És a kozmetikai termékek közül minek vagy a rabja?
Ashley: A szempillaspirálnak. Az a legnagyobb szenvedélyem. Ez az, amit még akkor is viselek, mikor csak futok egyet a ház körül. A kedvenc márkám a DiorShow szempillafesték.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése