2009. ápr. 15.

Self és Ness

Megint a Self-hez és Ness-hez kell visszatérnünk hisz új infókkal gazdagodtunk.Pár infó:

A borítón olvasható, hogy V felfed 25 titkot, amit eddig nem tudtunk róla. A Just Jared Jr. jóvoltából néhány ilyen dolgot már most megtudhatunk:

- "Szeretek vicces videókat keresgélni a YouTube-on. A 'Charlie harapott az újamból - újra!' mindíg halálra nevettet. A 'tüsszentős panda' pedig a valaha volt leghisztérikusabb dolog.

- "Szeretem a kígyókat.Úgy gondolom, hogy szexisek.Persze nem a vad, hanem a házikedvencként tartott kígyó.

- "Szenvedélyes ember vagyok. Ha valakire haragszom, azt tudják. Sokkal jobb megbeszélni a dolgokat, mint a duzzogás. Nem vagyok haragtartó, de nem zárom le amíg nem beszéltem vele."

"A legtöbbet egy Louis Vuittion pénztárcára költöttem. Ashley Tisdale (a HSM-ből) és én minden színből vettünk egyet amikor Mexico-ba turnéztunk. A mi barátságpénztárcánknak hívjuk. Nem akarom megmondani mennyibe került. Nem szeretném újra meglátogatni azt a helyet."

Ezen kívűl megjelent egy videó, amit az E! News készített melyben bepillanthatunk Zac GQ és Vanessa Self fotózásának kulisszái mögé.

A videó itt érhető el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése