2009. ápr. 25.

Zanessa álatságai


Zac és Nessi is kóstolt már bizarr állatokat. Igen ám, nem finnyásak ők egyáltalán. Főleg Zac. Hogy miért is? Olvasd el a cikket =) Zac elárulta,hogy az édesapja vette rá a nyolclábú élő állat elfogyasztására egy sushi-étteremben.


„Egy tálon ott mocorgott a polip, mire apám azt mondta, ad 20 dollárt, ha megeszem. Nem kellett kétszer mondania! A számba kaptam, ráharaptam, olyan volt, mint egy koktélparadicsom, és lenyeltem” - mesélte a 21 éves tinibálvány.


„A szó szoros értelmében, egyszer mindent hajlandó vagyok kipróbálni. Mexikóban például tücsköt ettem, ott nagy népszerűségnek örvend, igazi ínyencségnek számít. Ez volt a legdrágább kaja az étlapon. Ugyanott lárvákat is ettem, citrommal és sóval. Kifejezetten finom volt, olyasmi, mint az olasz tészta.”


A színész mindent és bármit megkóstoló hobbijában barátnője, az ugyancsak a HSM-ből ismert Vanessa Hudgens is partner. Ő nemrég arról mesélt, milyen különös élményben volt része, amikor először evett bat-ot.


„Nemrég megkóstoltam egy bat nevű gyümölcsöt. Ez a Seychelles szigetek egyik különlegessége. Vörösborban főzték meg és ettől egy sötétszínű, szemcsés valami lett belőle. Nem mondom, kissé ijesztő volt...” - mesélte az énekes-színésznő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése