2009. ápr. 16.

Radio Disney interjú


Ashley vadonat új száma a napokban már a rádiókban is debütált, éppen ezért nem csoda, hogy annyi interjúfelkérést kapott, ahol többnyire a szakítás okozta tapasztalatokról, és hamarosan megjelenő új albumáról a Guility Pleasureről kérdezik. Olyan unalmas lehet, folyton ezekre válaszolgatni, de most nem?XD


Nem baj Ash, lélekben veled vagyunk.


Tehát Tizzy legutóbb a Radio Disneynek nyilatkozott, és mivel annyira jófej vagyok lefordítottam nektek azon mondatokat, melyek Ashley száját elhagyták.


Fejlődéséről a dalai írásával kapcsolatban: "Nem fogok most rögtön arról (a szakításról) írni. (Bizony, kedves, Miley:P) Olyasvalaki vagyok, aki verseket ír. Csak leülök, veszem a jegyzeteim, és a mobilomat, és írok. Aztán pár héttel később dalt, és dalszöveget faragok belőle."


Érzéseiről a Guility Pleasure albumával kapcsolatban: "Már tavaly óta az album dalait vettük fel.- ami már a High School Musical 3 és a They came from upstairs forgatása között elkezdődött. Mindent együttvéve 8 hónap kemény munka állt mögöttem. Ez nagyon hosszú idő. De erre szükség is van. Ha csak úgy összedobjátok, akkor nem kerül bele a teljes lényed, és a szíved. Én addig nem bírtam leállni, amíg nem voltam teljesen elégedett a teljesítménnyel. Végül 25 dalt vettem fel."


Szinkronhangjáról Candace-ről (Phineas&Ferb): "Candace egyike azoknak a karakterekhez, amihez nem lehet felnőni. Az szövegben eredetileg nem olyan vicces, inkább csak én teszem azzá." (nevet)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése