2009. ápr. 14.

Tizz Európai útjáról!


"Heló skacok! Épp feltöltöttem pár képet az európai turnémról, bocsi, hogy késtem velük. Nagyon nagy szükségem volt egy kis vakációra a családommal Húsvétkor Coba, Mexicoban. Az európai időm alatt nagyon sok vicces dolog volt, ezt 8 napon keresztül folyamatosan csináltuk, de Shane, Larissa és Karen is folyton viccelődtek. Nem tudtam abbahagyni a nevetést egész utazás alatt, ami jó volt, mert hosszú ideje nem nevettem ennyit.

A vakációm Caboban szintén nagy móka volt, erről képeket egy kicsit később teszek fel. A legjobb barátom Casey is velünk jött és ez annyira nyugtató volt.

Holnap átgondolom az egész kirándulást, izgatott vagyok, hogy hallhatjátok srácok a dalt és megnézhetitek a videót. Köszönetet szeretnék mondani nektek a sok szeretetért és támogatásért. Nagyon hálás vagyok nektek ezért, mert most nem lehetnék itt nélkületek.

Remélem mindenkinek nagyszerű a Húsvétja. Később beszélünk.

XOXO - Ashley"


Képekért ide jöjj

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése