2009. ápr. 19.

Titkok Nessről!



Igazán erős lábaim vannak.Ezt az édesapámtól örököltem, akinek alapvetően falábai voltak. Hosszú vádlim van, és ez jól néz ki. Magassarkú cipőket hordok, s úgy tűnik, hogy sokszor kimerítettem a lábaimat, ami az, hogy miért is szeretem őket.
A legőrültebb étel, amit eddig próbáltam, az a gyümölcsös denevér volt, ami egy specialitás a Seychelles-szigeteken. Vörös borban volt megfőzve. Nagyon-nagyon sötét, szürke étel volt. Egész ijesztő volt.
Az anyukámnak őrületes ázsiai-fülöp bőre van. Nem ráncosodik átlagosan. Ha szerencsés vagyok, én is örököltem ebből a bőrből. Nem igazán hiszek a plasztikai műtétekben. Azt hiszem, ha tééééényleg kell neked. Így, hosszú é-vel. Az jobb, ha megpróbálsz természetesen fiatalos maradni.
Amikor stresszes vagyok, mindig elmondhatod: barázdás a szemöldököm. Legalább emlékeztetsz, hogy relaxáljak egy kicsit!
Én totálisan hiszek a lelkekben! Amikor egyedül vagy, mindig úgy érzed, mintha valaki lenne veled. Tudod, hogy valaki itt van, de nem látsz senkit. Az ufókban is hiszek. A mi bolygónk egy az óriási univerzumban. Lehetetlen, hogy mi vagyunk az egyetlen bolygó, ahol van élet!
Ami nagyon felbosszant: ha valaki nyitott szájjal rágózik. Nem tudom megérteni, miért jó ez! Legszívesebben így szólnék neki: "Hé, Chomper!"
Fotográfus akarok lenni. Olyan jó lehet mindig kiragadni egy pillanatot az életből, és azt megtartani örökké. Dobolni is meg szeretnék tanulni. Ez csak egy hirtelen ötlet. Szeretnék az a lány lenni, aki rockizik a dobokon.
Szerelmes vagyok Angelina Jolie-ba. Mindent amit tesz, imádom.
A kedvenc napszakom a reggel. Egyig aludtam, de mostanában nyolckor ébredek, és a reggel illata a felfrissülés. Érzed, hogy kész vagy legyőzni a napot, és képes vagy bármit megtenni.
Én vagyok a legvihogósabb ember, akivel valaha találkozhatsz/tál. Ha valaki leesik a lépcsőn, elkezdek nevetni és majd bepisilek mielőtt megkérdezem, hogy minden rendben van-e. Ez olyan rossz!
Imádok akciófilmeket csinálni, ahol megrúghatom valakinek a seggét. Erős akarok lenni és hatalmas. Meg akarok rémíteni mindenkit.
Online vásárlómániás vagyok: ShopPlanetBlue.com, ShopBop.com, IntermixOnline.com. Imádom amikor bármit meg tudsz nézni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése