2009. ápr. 16.

Még egy interjú

Ashley nem csak a Radio Disneynek, de az Access Hollywoodnak is nyilatkozott néhány mondatot a mostanában témában forgó róla szóló hírekről.
Az accesshollywood.com kommentálta is egy mondattal az interjút:"Ashley Tisdale lehet, hogy egy gyönyörű sztár, de a szerelmiélete nem a tökéletesség mintájára készült."

Ashley még több bennfentes infot osztott meg az Its okay, alright-ot, és a szakítását illetően, és egy tanáccsal is kedveskedett azoknak, akik hasonló cipőben járnak mint ő:

"Általában, tudod, amikor egy ilyen szakítás-megcsalásos(Ó, Ashley ki az a fatökű,aki téged megcsal?) szituációban vagyok, szeretek feltenni egy Kelly Clarkson féle számot, például a "Since U Been Gone"-t, és rá zúzni egyet (vajon csak képletesn értette...?)Utána sokkal jobban érzem magam. Remélhetőleg a lányok számára hasonló lesz ez a szám."

"Megbocsátani, és Elfelejteni."- mondta Ashley.-"Jóban vagyok azzal a sráccal, aki megcsalt, de nem vagyunk olyan jó barátok, mert randizott a legjobb barátnőmmel...(Hupsz, Zanessa szorul a hurok? Na, jó csak vicceltem, nem kell komolyan venni.) Szörnyű volt."

A teljes interjút, ezen a youtube-os linken megtekinthetitek, most csak a szerintem lényeges dolgokat emeltem ki belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése