2009. ápr. 20.

Self '09


"Vanessa Hudgens talán még egy friss arc, de ahogy a High School Musical csillaga a Self fotózásán bebizonyította, igazi profi. Az emelkedő A-listás színésznő A kategóriás játékát hozta magával a fotósorozathoz. Bármihez van kedve. Amikor először meglátta a ruhaállványokat, nevetve felkiáltott: Nem tudtam, hogy bikinis lesz! De Hudgens nem esett ki a ritmusból, ahogy több tonna fürdőruha-opciót próbált fel és magabiztosan pózolt a fényképezőgépnek.


Ő visszafogott. A csillag (aki maga vezetett) leggings-ben, egy túlméretezett pulóverben és Uggs csizmában érkezett. Amíg a haját csinálták, jól elszórakozott a gyűrűk és karkötők próbálgatásával, amiket a divat csapatunk hozott.

Nagyon élénk. Hudgens egész nap Rihanna és MGMT dallamaira mozgott. És amikor nem táncolt? Fecsegett. A megközelíthető sztár új házáról és egy nemrégi brazíliai utazásról beszélgetett velünk.


A színésznő Vanessa Hudgens egy Oscar jelenésbe, egy új filmszerepbe és egy önerőből vett saját házba diplomázott le, és most van néhány meglepő titka bevallani. - by Erin Bried


Vanessa Hudgens egyszer arról álmodott, hogy indul az American idol-ban és betör a showbizniszbe. De miközben részt vett a meghallgatásokon, fölvett egy mellék projektet, egy TV filmet High School Musical címen, amit három hét alatt forgattak Utahban(más szóval: kis költségvetés). A kicsi show, abban az esetben ha lemaradtál volna, két Emmy díjat nyert. Folytatása minden idők legnézettebb kábel TV-s produkciója lett. és a múlt évi High School Musical 3, ami a nagy képernyőre költözött, több mint fél billió dollárt kaszált és Hudgens-t megasztárrá tette.


Egyszerűen nem tudom fölfogni. - mondja, még mindig kábultan a váratlan sikerhez vezető útról. Az egész dolog szürreális. Most 20 éves és saját házában él Los Angeles-ben, és kész van a második felvonásra. Majdnem mindenhol megvan a lehetőségem, hogy belekezdjek. Egyszer meglepett minket Beyoncé-hez csatlakozott az évi Oscar ceremónián. Lehetőségek vannak, újra meg fog lepni bennünket a nyáron megjelenő Bandslam-ben amiben sokkal darkosabb lányt játszik a a HSM-es Gabriella Montez-nél. És milyen más meglepetések vannak még Hudgens tarsolyában? 25-öt megoszt közülök, az édestől a kissé ijesztőig. Ki tudja?Most te jössz!


1) Igazán erős lábaim vannakAz apukámtól örököltem őket, akinek alapvetően fatörzsek vannak lábak helyett. Nagy vádlijaim vannak, amik jól néznek ki. Amikor magassarkút viselek, úgy néznek ki, mintha rengeteget dolgoztam volna rajtuk, és ezért szeretem annyira őket. Szintén nagy, nagy, nagy lábam van. Kecske lábnak hívom. Mindent meg tudok mászni.


2) A legőrültebb étel, amit valaha kipróbáltam, a gyümölcsös denevér volt, egy Seychelle szigetek-i specialitás. Vörös borban főzik. Nagyon nagyon sötét, szemcsés volt. Meglehetősen ijesztő.


3) Anyukámnak bámulatos ázsiai-filippínói bőre van. Egyetlen egy ránca sincs. Ha szerencsés vagyok, nekem is ilyen bőröm lesz. Nem igazán hiszek a plasztikai sebészetben. Talán csak ha igazááán szükség van rá. Jobb hálás lenni a kornak, mint megpróbálni fiatalnak maradni.


4) A lapos hashoz a titkom a pilates.


5) Nem éneklek a zuhany alatt, de a zuhanyon kívül egész nap éneklek. Attól függ, mi maradt benne a fejemben. A legutolsó épp Beyoncé-től a "Halo" volt. Nem bírtam abbahagyni az éneklését. Csak a refrénjét tudom, szóval mindig ismételtem.


6) Önvédelemből tartok egy Taser-t(sokkoló pisztoly) a pénztárcámban. Egyedül költöztem egy házba és ez ijesztő.


7) Néha jobban érzem magam smink nélkül. Lemosod magadról és azt mondod: "Oh, ott vagyok én!" De a vörös rúzstúl szexisebbnek érzem magam... Kihozza belőled a nőstényt!


8) A legnagyobb pénzszórásom egy Louis Vuitton pénztárca volt. Ashely Tisdale (a HSM-ből) és én vettünk egy-egy pénztárcát, különböző színekben amikor turnéztunk Mexikóban. Barátság pénztárcáinknak neveztük őket. Nem akarom megmondani, mennyibe került. Nem szeretném újra meglátogatni azt a helyet.


9) Amikor kihangsúlyoznak, mindig elmondható: ráncos a homlokom. Muszáj emlékeztetnem magamat, hogy pihenjek.


10) Szeretek vicces videók után keresni YouTube-on. A "Charlie bit my finger - again"-be minden alkalommal belehalok. És a "sneezing panda" /tüsszögő/ a leghisztérikusabb dolog, amit valah láttam.


11) Abszolút hiszek a szellemekben. Ez az a jelenlét, amikor egyedül vagy és érzed hogy valami van veled. Tudod, hogy van valaki ott, de nem látsz senkit. Szintén hiszek a földönkívüliekben. A mi bolygónk csak egy apró bolygó ebben a masszív univerzumban. Képtelenség, hogy csak mi vagyunk.


12) Szenvedélyes ember vagyok. Ha valaki az őrületbe kerget, tudni fogják. Sokkal jobb szembesíteni valakit, mint magunkban duzzogni. Nem tartok haragot, de határozottan nem ülök le addig, amíg tudom, hogy nincs vége.


13) Idegesít: bárki bármikor nyitott szájjal rág meg valamit. Nem bírom megállni és azt mondom: "Helló, Chomper!".


14) Fényképezni akarok. Annyira klassz lehet, hogy képes vagy megörökíteni egy pillanatot és megőrizni örökre. Megakarom tanulni azt is, hogyan kell dobolni. Olyan kikapcsolódás. Én akarok a lány lenni, aki a dobok mögött ül és rockot játszik.


15) Szerelmes vagyok Angelina Jolie-ba. mindent amit csinál, imádok.


16) Kedvenc napszakom a reggel. Régen délután egyig aludtam, de mostanában 8-kor kelek fel és a reggel illata annyira felfrissítő. Úgy érzed magad tőle, hogy kész vagy, hogy meghódítsd a napot és megcsinálj bármit!


17) Én vagyok a legvihogósabb ember, akivel valaha találkozni fogsz! Ha valaki leesne a lépcsőn, nevetnék és bepisilnék, mielőtt még megkérdezném, jól van-e. Ez annyira szomorú!


18) Szeretnék készíteni egy akciófilmet, ahol szét tudom rúgni valakinek a s*ggét! Erős akarok lenni és felhatalmazott. Sokkolni akarok mindenkit.


19) Online shoppingoló vagyok: ShopPlanetBlue.com, ShopBop.com, InterMix.com. Szeretem, ha láthatsz mindent, és nem kell a polcok között vadásznod. És a meglepetés, hogy megvan a boltban egy ajándék önmagadnak.


20) Szeretek az első sorban ülni a biciklizős csoportban. Úgy érzem, mindenki aki mögöttem van már tovább néz és ez segít, hogy a legjobbat nyújtsam. Ránézek magamra a tükörben és az arcomon egy kegyetlen, dühös nézés van, mintha meg tudnék ölni valakit. Ez őrületes.


21) Szeretem a kígyókat. Szerintem szexik. Természetesen nem a vadonban élők, hanem amik tarthatók otthon.


22) Bármit megeszek, csak kicsi adagokban. Őszintén, amikor megpróbáltam diétázni és kevesebb szénhidrátot és több fehérjét ettem, sikerült fölszednem pár kilót. Az orvosságom egy rossz napra menta-csokis jégkrém. A legrosszabb gyengeségem a Cheetos. Egyszer, amikor betegen feküdtem az ágyamban és Lost-ot néztem egy egész szatyorral megettem.


23) Azt a fajta fitnesz osztályt végzem, ami keresztezi a bokszot és a pilates-t, súlyos kesztyűkkel. Ugrasz egyet és mérsz egy ütést. Elég intenzív volt. Ashley Tisdale-lel és Haylie Duff-fal mentem. Haylie már egy ideje csinálta, de én határozottan lépést tartottam. Szeretek edzeni a barátaimmal. Ránlzel valakire és azt mondod: "Belepusztulok."


24) Megpróbálok nem hazudni. A legjobb tanács, amit a húgomnak(Stella - 13) adtam, hogy legyen önmaga, ne akarjon ól színészkedni és színlelni. Az igaz barátai szeretni fogják azért, aki.


25) A szuperhős képesség, amit szeretnék birtokolni a teleportálás. Most itt lehetnék, utána az Eiffel-torony tetején, majd Marokkó utcáin és utána a tengerparton Cabo San Lucas-ban."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése