2009. ápr. 16.

Nessás apróságok


Just Jared Jr. 25 titok egyikét ismét nyilvánosságra hozta, amit gyors megosztanék veletek.


"Nem énekelek a zuhany alatt, de zuhanyon kívűl egész nap. Attól függ mi ragadt meg a fejembe. Az utolsó ilyen dal a 'Halo' Beyoncé-tól. Nemtudom abbahagyni az éneklést. Én csak a refrént tudom, szóval most azt ismételgetem."


A JJJ-n olvasható, hogy a Self magazin ma kerül az amerikai boltok polcaira, szóval nemsokára megismerhetjük mind a 25 titkot és sok más dolgot is megtudhatunk Vanessa-ról.


Ami a következő szerepét illeti, Vanessa a megszokottól valami eltérőt szeretne csinálni: "Szeretnék készíteni egy olyan akciófilmet, ahol s*ggbe tudok rúgni valakit. Erős és felhatalmozott akarok lenni."


Valamint V megosztotta az egyik legszembetűnőb, ám mégse mindíg látható "szépséghibáját" is: "Nekem van egy nagy nagy lábujjam is. Kecskelábújjnak hívom."


És végül egy MTV interjú:


Az MTV minden a HSM Team néhány tagjával készített egy riportot, melyben kiderül, hogy mit tertogat a jövő az East High egykori diákjainak.


A karakterekről: Természetesen az interjú alól a HSM egykori női főszereplője, Vanessa sem hiányozhatott. V-vel akkor készült egy riport amikor még a Bandslam-ot forgatta. Az interjúban Ness elmeséli, hogy Gabriella és Sam telljesen ellentétes karakter éshogy összebarátkozott a stábbal és jó móka volt a forgatás.


A zenéről: Vanessa megosztotta az MTV-vel, hogy amikor megérkezett még nem gondolta, hogy ennyi zene lesz. Közölték vele, hogy mindössze két hetük van a zene felvételére. Erre ő: "Mi?" De ennek ellénre coll volt, mert határozottan más zene ez, mint amit eddig hallhattunk tőle. "Ez sokkal rockosabb és voltaképpen gitáron játszok, ezért megkellett tanunom és tényleg ideges voltam, mert nem akartam hülyének tűnni. De azthiszem megcsináltam - keresztbe tartom az ujjaimat."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése